Sunday, April 19, 2009

HAPPY BIRTHDAY SAYANG!!

Diwaktu ini pukul 11:15 mlm aku tak sabar menuggu pukul 12:00 kerna my hero aku akan menyambut harijadi yang ke 14 th...Diam tak diam anak lelaki ku sudah meningkat ke alam remaja....perasaan suka, sedih, takut dan bermacam2 bermain difikiran ku......barulah aku sedar ketika ini hati seorang ibu mula merasa gusar untk mengharungi perjalanan hidup bersama anak lelaki......Kerana dialah satu2nya anak lelaki tunggal aku.....apa yang istimewa hari ini my hero akulah yang buatkan blog utk aku.....setiap kisah dan perjalanan aku bersama anak2 akan ku abadikan didalam blong ini...

Apa yang mama harapkan dari adik sempena umur yang ke 14th ini teruskan belajar dan belajar untuk persediaan PMR tahun hadapan. Bagi mama kalau adik berjaya memperolehi apa yang adik target dari sekarang itu sudah bermakna dalam hidup seorang yang bergelar ibu....

For my puteri tinggal 46 hari akan mengakhiri zaman remajanya.....aku kena terima hakikat itu sebanyak mana aku curahkan kasih sayang pada anak2 ku ianya akan .......??????






No comments:

Post a Comment