Saturday, October 6, 2012

JAUH MENGAJAR AKU ERTI KESABARAN.....KERINDUAN

15HB JUNE HUBBY AKU BERANGKAT KE SPORE......MENCARI REZIKI DISANA. HAMPIR 30TH AKU BERSAMA TIDAK PERNAH BERPISAH....buat pertama kali dalam hidup aku berjauhan. Mereka diluar berkata bukan jauh pon....tapi klu dihitung perjalanan hampr 6jam kesana....jauh bg aku....lagi pon dinegara orang.

Bila berjauhan dgn hubby banyak kenangan yang menyentuh perasaan. Disebalik berjauhan mengejar aku erti rindu yang amat mendalam, Ku susul hari2 ku dalam keseorangan perit sangat dipermulaan berjauhan. Tiada lagi bermasam muka, gaduh, merajuk terlalu banyak perbezaan......apa yang aku harungi adalah kerinduan....hari2 chrt mcm bercinta pulak itu lah hikmah yang teragung kat aku bila berjauhan.

Kejujuran penting bagi ku bila berjauhan so far alhamdulillah tapi tak tahu esok lusa...,,harap2 tiada perubahan. Setiap hari menghitung hari bila cukup bulan kerna setiap bulan aku akan berjumpa dgn hubby. Hotel lah perjumpaan aku bila berjauhan dgn hubby.. betapa besarnya kuasa allah bila jarang bertemu tak banyak pergaduhan.....bila bertemu kemesraan semakin mendalam...


No comments:

Post a Comment